Terima kasih la UIA kan pun adoi

01:37

Salam..

sejak dua tiga hari ni hujan x berenti2 kat kota bharu nih....dah hampir dua bulan cuti nih...lepas ni ada sebulan lagi cuti nih...dah makin bosan pulak nih....bulan 1 taun dpn baru masuk Uia balik jadi terima kasih la uia kan pun adoii nyee sebab bagi cuti 3 bulan, padan la kot dgn asasi 2 tahun


musim hujan pulak start maka pergerakan aku seharian dah mula la terbatas...nak cerita pasal hujan aku nak kaitkan dgn katak yg selalu duk ONG,ONG kat tepi longkang tuh..tapi yg best nye diorang bunyik time hujan reda bermakna diorang la kita gelar katak panggil hujan


apasal x panggil je time hujan?time ribut ke?time org tidur ke? time hujan baru nk reda tu diorang bising...kang aku letak bawah tempurung baru tau...baru la jadik katak di bawah ketiak isteri eh eh bawah tempurung

dan dgn tibe-tibe jgk aku nak ucap terima kasih kat harimau muda menang pingat emas sukan sea palembang dan semoga esok menang pulak ngan syria InsyaAllah...


dan dgn tibe-tibe gak aku nak cakap tadi aku makan nasi goreng cili padi yg best sgt la sedap dan pedas dan menyebabkan malam yg sejuk jadi tiba-tiba panas

sesuai la dgn mood hujan aku letak gambar katak moga2 katak2 ini akan tingkatkan prestasi,kurangkan kontroversi dan berdiri di bakat sendiri yeah babai



_dah_habis

You Might Also Like

0 Ribu mas kahwin

Dijemput KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...