1433 HIJRAH

00:31

Salam 1 Muharram 1433.

sebelum aku nak citer ape2 tgk video nih dulu

video ni dibuat oleh kawan aku dan kawan2 beliau yg skrg ni blaja kat Mesir
jadi..hayati la (jgn peduli dgn kemewahan yg anda nampak dlm video nih.)
so,all credits to them



Dah tgk ke belum? kalau x tgk lagi rajin2 la tgk..


sempena Maal Hijrah ni kalau boleh renung2 kan la
tentang perubahan yg kita buat utk hari hari yg seterusnya sama ada bertambah baik atau tidak
dan ya,perubahan tu perlu sebab kalau kita x berubah macam mana kita nak jadi......ultraman,power rangers ye tak kua kua kuwawaa...




tepuk la dada tanya iman...jgn tny selera pulak nanti makin gelojoh selera tuh (ade org pernah bagi nasihat kat aku camtu)


_dah_habis

You Might Also Like

4 Ribu mas kahwin

  1. selamat tahun baru dik...semoga apa saja matlamat kamu tahun nie akan tercapai...amin...

    ReplyDelete
  2. terima kasih Siti Aziz,cik Kartun dan c'axoera..
    salam muharram juga :)

    ReplyDelete

Dijemput KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...