Apakah Serangga Pilihan Anda?

01:04

Salam



Ada satu time mase kelas bio sebelum madam aku masuk, masa tu ak datang awal la
Beberapa minit kemudian, ada la kawan aku masuk kelas dan kat tgn dia ada henpon.
Tidak semena-mena dia tunjukkan aku satu video.Ini video  yg dia tnjk memang mencabar dan agak merosakkan pemikiran aku yg selama ni dah tercabut 2,3 skru sebab hafal bio.Jadi ,aku pon layan la video tu...


Video tu mula2 tgk memang aku x phm dan aku xnk paham sebab yg dipaparkan dan diperlihatkan telah membuatkan aku nak tumbuk elmo dalam sesame's street dan kucing jiran aku.

Video tu cuba menyelami minda seseorang serta memasukkan elemen sosiobudaya masyarakat setempat hatta elemen besi. Setelah selesai sesi tayangan video tu memang tergelak besar aku dgn kwn2 sekelas yg lain.Kenapa boleh tergelak? Cuba tgk...........



Ya.....kpd yg dah tgk sampai habis tahniah ku ucapkan.Tgk sekerat pon ok la.Tapi yg ingin aku katakan disini apakah motif sebenar pembikin video dan lagu ini.Apakah? Kepada yg masih lagi mencari apakah misteri video ini...carilah dan jgn biarkan hidup anda. .....diselubungi...........asap rokok.

_dah_habis

You Might Also Like

0 Ribu mas kahwin

Dijemput KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...