Baru terPERASAN..

00:52

salam

apa yg baru aku baru perasan?

ak terperasan yg aku xmandi ari ni..... ......haha mane ada

aku perasan yg bila aku terbaca post2 lama aku ada perkataan yg aku tersilap tulis atau tertinggal huruf dan xcukup perkataan (tapi yg sbnrnya aku kadang2 tertukar maksud perkataan dan huruf)

aku juga telah terperasan yg kebanyakan entri...(polis entri wan 2 jaga polis mati pencuri jaga wakaka) *serius*...yg kebanyakan entri aku xder la panjang2 sgt mcm penulis2 lain.

aku tgk ada yg berjela2 yg sampaikan *please write more than 500 words* macam tu la lebih kurang.
memang aku x pandai nak tulis panjang2 atau nak tulis apa yg terus keluar dari kotak pemikiran otak aku sebab susah nak terjemahkan perasaan dalam bentuk huruf dan perkataan nih

tgk..setakat ni je la aku nak luahkan

p/s : serius aku xtau makna p/s.aku ikut org je tulis
_dah_habis

You Might Also Like

0 Ribu mas kahwin

Dijemput KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...