Aku dah x minat....

01:08

Salam.


Aku dah x minat....(saje repeat tajuk)

main masak2 ( sejak dari darjah 2 lagi)

tgk kucing berak (mula rase best tapi lame2 nak muntah lps tgk kucing berak cair)

naik tangga eskalator secara menurun (bertentangan dgn arus eskalator maksudnye tapi buat lagi bile xde org)

tidur peluk bantal golek (peluk bini la pulok)

pakai minyak rambut (sebab rambut ade elemen2 kekerintinganisme)

makan budu + durian (budu + lada dah okey kot..)


baca utusan dan harakah ( satu pihak kate pihak satu lagi salah dan vice versa.pening aku.)

tgk drama  indonesia (1st tgk citer bawang putih bawang coklat eh eh merah.sebab sinetron punye jalan citer lebih kurang sama)

beli tepon baru (lepas 2 kejadian henpon yg lepas yg aku xmau ceriter)

minum kat starbucks (mahal nak MAMPOS,sedap yg x berbaloi.baik aku makan kopiko .baru 2 kali jer minum)

tgk citer grey's anatomy (sebab dah 2 season miss jadi terus x minat)

Arsenal (walaupun aku bukan penyokong arsenal tapi dulu minat sebab style main bola yg mantop.-aku sokong CHELSEA FC)

baca intisari rancangan kat belakang srtkhabar bhg hiburan tuh (sbb dah amal prinsip tgk mane yg nk tgk jer)

doraemon (sebab alat2 best yg kucing gem0k tu wat kuar cuma bartahan 15 minit jer.ye la kan sebab satu citer 15 minit.satu episod setengah jam kat ntv7 tuh.yg kekal aku tgk pintu dukahati,takepkotakota,mesin masa,lampu kecikbesar)

makan sayur sawi (xpenah minat pon)

tgk video blue ( dah berenti lame dah.tgk sebab terpengaruh.)

beli sendiri chokichoki ( sebab harga x sekata.ada kedai jual mahal ckit,murah ckit.tapi bagi free aku amik tanpa rasa sombong dan garu2)

naik bas 2 tingkat (duk kat atas goyang dari awal journey sampai habis)


dah terlupa ape fungsi sebenar kurungan yg aku buat dlm setiap ayat.syok sgt menulis.
_dah_habis



You Might Also Like

0 Ribu mas kahwin

Dijemput KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...