Betapa sedihnya aku..

00:42





*still a better love story than twilight

cuti2 duduk rumah sempat la tgk ulangan citer boboiboy kat tv3 dan bagi aku episode ni la paling sedih utk tahun ni bagi siaran tv-tv di malaysia

Bila kita dah besar, dah sikit cerita karton yg best2 yg boleh meremang bulu rimau kita tengok,yg boleh buat kita jadi semangat sampai terjerit-jerit dpn, kalau dulu yg best nya tgk dragon ball tv2 9.30 pagi setiap sabtu dan ahad yg memang jarang aku miss

dapat tgk kartun yg best camni perasaannya x dapat digambarkan dgn kata-kata sama seperti dapat makan biskut jacob cicah tea'0. nak2 pulak cerita buatan malaysia. Bagi aku citer ni memang terbaik tahap 9999 dan terima kasih la saper yg mencipta kartun ni

sesape yg belum tgk lagi try la tgk kalau ada masa terluang, cerita ni lagi best dari cerita sebenarnya saya isteri dia yg ending ntah pape walaupun aku minat tiz zaqyah. Part yg tak tahan tu time polis datang tanya "kami mencari rania binti ape tah" pastu si bongek rania jerit "bukan saya!!" .bengong nak mampus .



_dah_habis

You Might Also Like

2 Ribu mas kahwin

  1. Ya akhi.Entry paling bermakna untuk ana.Menyentap jiwa.Terima kasih ya akhi ;')

    ReplyDelete
  2. memang slalu ak tulis entri2 sentap camni.cerita biasa2 x main la

    ReplyDelete

Dijemput KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...