Bola sepak hari ini

01:40

Assalamualaikum.


YO YO apo kahber sumer harap sihat lah yo. Rasa cam lama dah tak update pasal bola nih dan dah tentu nya apa yg hangat sekarang ni ialah isu perpindahan pemain yg sebelum2 ni tak pernah nak hangat macam skrg. Terima kasih kpd tv dan suratkhabar yg dah mula rancak bercerita pasal perpindahan pemain liga malaysia bukannya liga barclays mahupun liga arab-arab bersatu


  Cerita yg super duper hangat tentunya cristiano ronaldo yg nak ke johor fc, eh norsharul idlan talaha yg nk ke johor fc. Ada suratkhabar kata gaji dijanji ialah 80,000 sebulan. WOW! dengan duit tu tiap2 bulan boleh beli suzuki swift satu (pastu bagi aku satu). Pastu kelate FC pulak tak nak lepaskan .Kata nya kalau norshahrul blah x dapat lah lot tanah.Tapi kemana kah kemelut kontrak ini akan berterusan? sama2 kita tgk. Rasanya johor dah jadi mcm man city, beli banyak star tapi...belum tentu power. Perpindahan2 lain aku rasa biase2 jer.


*individu ini mempunyai skill 86% hampir power dgn messi


  Ha lagi satu ade mamat sepanyol pemegang  kasut emas liga sepanyol 07-08 umur 32 ntah power ntah tidak pastu kata nak jadi penjaring terbanyak liga malaysia igt midfield malaysia sama dgn team2 kat spain tuh. Mungkin dia power gelecek kot .



Lagi satu aku perasan yang kuasa penggajian pemain bola sepak malaysia macam dah  naik (gaji puluh2 riban sumer) tapi ranking bola sepak malaysia makin turun apa cer bro (skrg 163). Dah la kalau perlawanan pesahabatan asyik kalah pastu rajagopal pon cakap 'saya kenal pemain saya' . Tapi kalau trend kalah friendly menang piala diteruskan pun aku tak kisah sebenarnya  cuma corak permainan mantap kena konsisten lah. Ni tak, kadang2 power kadang2 hampeh, tak boleh nak letak kat mana standard malaysia sebenarnya. Never de les, yang main diorang bukan aku jadi aku tetap respek pemain harimau malaya moga2 dapat kekalkan piala aff suzuki 2012.


Ni jadual aff suzuki cup malaysia only

Malaysia vs singapore 25 nov ( bukit jalil )

Malaysia vs laos 28 nov ( bukit jalil )

Malaysia vs indonesia 1 dec ( bukit jalil )
sumber : affsuzukicup.com


Selamanya harimau malaya

_dah_habis



You Might Also Like

0 Ribu mas kahwin

Dijemput KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...