Kehidupan memang macam tu..

23:32

Assalamualaikum..



Cermin yang baik ialah masa lalu, katanya tok imam masa khutbah aritu membuatkan aku terbangun dari tdo dan ya, aku seorang yg selalu tertdio time khutbah. Ada sekali tuh tersengguk sampai terjatuh badan ke tepi (jatuh sikit la ) tapi malu giler.


Kalau aku boleh cari balik cermin tu kan best sebab boleh tgk apa aku silap dulu sebab aku rasa macam buat silap sama sekali lagi ah. Beberapa minggu lepas baru aku sedar yang benda yg silap kecik je tapi boleh beri kesan dgn merubah hidup anda sekaligus di masa depan.


Al-kisah nya aku igt lepas spm hidup dah ada matlamat jelas, dan ada cara jelas utk capai matlamat. Tapi aku lupa yang result elok macamana pon kalau kita lalai x guna gak. Bukan nak kata spm x memberi makna apa pon dalam hidup tetapi yg lebih bermakna apa kita buat lepas dapat apa jua keputusan.


Contoh nya kalau gagal = usaha lebih lagi, kalau ok = usaha kena lagi power. Kesannya kat asasi uia ni aku tak dapat apa yang aku nak dan aku masih mencari ...mencari apa hikmah nya. Silap sendiri gak..Sekarang ni kentut pon x berapa nak masyuk , main game pes pon tak berapa nak score.


Kehidupan memang macam tu. Kentut kadang2 bau kadang tak bau.

_dah_habis

You Might Also Like

0 Ribu mas kahwin

Dijemput KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...