Cuti dah nak habis

12:12

Salam Penghabisan Cuti...

2 minggu lagi kelas nak mula...cuti2 yg dekat2 nak habis org selalu buat apa? aktiviti makantidomakantidomakantidomakantido memang xpernah fail sepanjang cuti nih..

dah beberapa hari x update blog...sebab takde idea, bila idea nak datang,  idea tu pergi pulak sambil buat ekspressi muka "padan muka ko takde idea, aku blah dulu"


semalam baru balik dari terengganu, cuti2 dgn keluarga je pon.....hotel yg aku duduk tu ada pantai tetapi........tgh buat pembangunan, nak buat hape ntah



dari tingkat 11
cam gampang ( tapi apa makna gampang ?)

nak pergi pantai kena la pergi pantai batu x berapa nak buruk
tapi ombak rindu nya terlalu kuat,jadi x de org nak mandi, sekadar main celup2 kaki ke dalam air yg berelemenkan garam tersebut


pastu terserempak dgn tiz zaqyah, tapi dia malu2, jadi dia hanya.....






hanya tulis nama saje wakakah....lepas tu dia kata dia suka makan......makan....










xde idea babai



_dah_habis

You Might Also Like

1 Ribu mas kahwin

  1. haha tak tahan tang tizz suka makan budu
    HAHA xD

    ReplyDelete

Dijemput KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...