MESIN MASA BETUL-BETUL WUJUD?

00:06




salam

Ingin saye nyatekan disini yg ia takkan.noktah.
Tapi,kalau ade....ape akan jadi?

1.Orang biase mcm aku dapat jadi kaye sebab aku akan pergi ke mase silam
dan suruh moyang aku melabur dalam microsoft dan apple seterusnye jadi rakan kongsi

2.Orang dah x bersukan sebab dah tahu keputusan perlawanan bermakne syarikat judi akan rugi seterusnye xde lagi sotong mcm
paul

3.Dunia jadi huru-hara sebab bilangan penduduk dah xstabil seperti dialog di bawah:

Pengembara mase 1 : eh,kau duk katne skang lame x jumpe?!

Pengembare mase 2 : ak kat afrika zaman jurassic park..aman ckit kat sane,binatang pun best2,cuace pun sejuk
aku igt stay terus kat sane la...

Pengembare mase 1 : kau gile?!kau nak musnahkan ekobiologikurakurasistem bumi kite ke!

Seterusnye ape akan jadi kalau separuh penduduk bumi buat camtu...

Sebenarnye,kalau la boleh time travel, ade org menyebut tentang teori:
"Grandfather paradox" = dimane jika seorang cucu tu perg ke mase silam dan bunuh atuknye,macam mane cucu tu boleh hidup ?




Tu antara teori yg aku terbaca dlm majalah la
Tapi,seperti yg kite semua maklum mase yg dah berlalu tak akan diulang kembali.
Jadi,ingatlah 5 perkara sebelum 5 perkara.

p/s : aku rase kite sumer dah dikire time traveller krn setiap "mase" kite akan "jump" ke saat ini dan saat sterusnye yg bermakne kite mengembare dalam mase kite sendiri yg dikurniakan oeh Allah jadi bersyukurlah.
_dah_habis

You Might Also Like

0 Ribu mas kahwin

Dijemput KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...