Final exam makin dekat

23:46

  Tak lama lagi bermula satu lagi ujian bagi seorang pelajar di cfs iium iaitu peperiksaan akhir sem, dan masa ni la nk  baiki cgpa sebab sem lepas aku x dpt apa yg aku nak. Tapi Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk kita kan?

 
   Sem kali ni rasa cepat je masa berlalu tup tup dah final. Kawan aku dekat asasi u lain dan matrik pun dah nak habis dan ada yg dah habis pon. Tinggal la budak2 kat uia nih yg amik 2 tahun. Dah la course apa yg nak amik masa degree nanti pun masih samar-samar lagi. Macam mana ah seseorang tu boleh buat keputusan apa yg dia nk belajar, nak jadi apa ? Sesungguhnya aku xpaham..



  Teringat la dulu masa sekolah menengah tgk abang2 senior yg dapat pergi belajar kat luar negara lalu terpikir aku rasa aku dapat jgk belajar kat sana nanti tapi tentu nya bukan sekarang la .Masuk asasi uia ni pun bersyukur sgt sebab dapat apa yg terbaik utk aku...aku rasa la kot


  Kembali pada perihal exam td, exam kat sini nak kata susah xder la susah, nak kata senang xder la senang giler macam kacang...panjang, tapi nak banding pun xbleh sebab x pernah pergi u lain..exam final ni aku ambik 4 kertas je dan je tu x bermakna senang ya. Walaupun org kata otak kita ni kena disetkan setiap ujian yg kita lalui tu senang tapi last2 otak kata senang tapi jwapan kadang2 x keluar.....dan tentu nya ia berkait dgn dosa yg kita buat atau keberkatan ilmu...bila sedar akan kesilapan mengeluh panjang tapi buat dosa lagi..


tukar topik la..tiba-tiba aku nak cerita pasal kentut. Korang tau tak yg menurut stastitik, didapati...dalam sehari semua orang dalam dunia ni kentut........
Yang kedua, kentut yang bunyi pruuuutt kuat selalu nya tak akan berbau kuat seperti bunyi nya. Itu yang ramai orang silap dan kentut yg bunyi prsssstt perlahan selalunya yang kuat semerbak baunya. Kalau xpercaya cuba la sendiri . Assalamualaikum dan selamat beramaaal


_dah_habis




You Might Also Like

0 Ribu mas kahwin

Dijemput KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...