pendek punye post..

18:21

Assalamualaikum...

ade sesape rindu aku x? ye la kan lama x update blog mesti la ada org rindu punya...dan org yg rindu tidak lain tidak bukan ialah.....aku sndiri ah kan.
dah dua minggu lebih x update blog nih....igt nk berhenti terus je tapi.....keseronokan menekan keyboard tidak dapat dihapuskan sama sekali..jd apakah?

sebenarnya aku x bawak laptop pegi uia, jadi malas la nak online, fb pun baru bukak, ni update pun pinjam laptop kawan...dia pun ada blog gak...ni dia 'blog beliau', jadi kalau korang rajin
jemput2 la blog beliau...dah bagi pinjam laptop kena ah promote ckit

seminggu dua ni biasa2 jer..aku ada exam math re-sit pastu tetiba aku jadi ajk pertandingan debat lak...aku buat keje yg tekan2 loceng tu la...best gak ah tgk org debat...sbb diorang mcm yakin gile debat dgn benda diorang ckp walaupun hujah yg diorang bagi cam xde kaitan pun... first time aku tgk debat, sebelum2 ni x pernah tgk pon, jadi macam terpunggung eh terpegun gak ah...yg x best nya jaga debat arab, x phm mende dia ckp

sementara itu...
kelas di uia bermula seperti biasa...takde benda2 baru, classmates pon sama, cuma 'feel' dia makin lama makin lain..

setakat ni la dulu...



_dah_habis







You Might Also Like

0 Ribu mas kahwin

Dijemput KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...